מהו שתל אנטומי?

שתל אנטומי להגדלת חזה

ניתוח להגדלת שדיים אשר הפך בעשורים האחרונים לאחד הניתוחים הפלסטיים הפופולאריים ביותר, מאפשר לנשים אשר אינן מרוצות מגודל החזה שלהן להגדיל את נפחו ולעצבו בהתאם לרצונן. במרוצת השנים, ועם השינויים שהחזה של הנשים עובר כתוצאה מהריונות, תקופות הנקה, ירידות משמעותיות במשקל, ושינויים הורמונליים, ישנה ירידה בנפח החזה. עבור חלק מהנשים עובדה זו מהווה גם ירידה בדימוי הגוף, בהערכה העצמית ובתחושת הנשיות. בנוסף, ישנן נשים שהטבע העניק להן חזה קטן והן אינן מרוצות מגודלו ומעוניינות להגדיל את נפחו וגם עבורן ניתוח להגדלת חזה מהווה שיפור בתחושת הביטחון העצמי, היחס שלהן לגופן משתנה לטובה והן חוות עלייה באיכות החיים.

ניתוח להגדלת חזה, כאמור הינו ניתוח למטרות קוסמטיות, והוא מבוצע על ידי החדרת שתלים מסוגים וגדלים שונים אל השדיים, במטרה לעצבו ולהגדיל את נפחו. חשוב לציין כי בחלק מהמקרים, ניתוח להגדלת חזה ישולב עם ניתוח להרמת חזה, כמובן כל זאת בהתאם למצבם של השדיים, והתוצאות אותן מעוניינת האישה להשיג באמצעות הניתוח.

בדומה לשינויים האישיותיים בין בני אדם שונים ובמראה החיצוני שלהם, כך מבנה השדיים שונה מאשה לאשה, כמו גם שאר הגוף. על כן ישנה חשיבות גבוהה להתאמה אופטימאלית של סוג השתל וגודלו, על מנת שהתוצאה הסופית שתתקבל לאחר תום תקופת ההחלמה מניתוח הגדלת חזה, תעניק לחזה מראה נשי, מעוצב וטבעי, לשביעות רצונה של האישה.

מהו שתל אנטומי?

שתל אנטומי הוא שתל בעל מבנה של טיפה, אגס (בשונה משתל עגול), והוא מדמה את מבנה השד הטבעי. לשתל אנטומי היכולת למלא ולהגדיל את נפחו של השד בחלקו התחתון, ועל ידי כך להצניע את המעבר בין אזור הצוואר והקוטב העליון של השד, ובכך לשמר את מראה השדיים הטבעי. בכדי לשמר את צורתם הטבעית של השדיים במצב שכיבה וגם במצב עמידה, הסיליקון ממנו עשויים השתלים האנטומיים הוא מוקשה וצמיגי יותר, ובשמם המקצועי נקראים התקנים בעלי צורה יציבה.

ישנו מגוון רחב מאוד של שתלים לפי מידות רוחב, גובה ומלאות, ועל כן יש צורך בהתאמה מושלמת של השתל בהתאם למידות גופה של האישה, ובהתאם למבנה השדיים שלה ולרקמות המרכיבות אותם.

השתל האנטומי, בגלל מבנהו המיוחד, אשר פחוס מעט בחלקו העליון, ומלא ומעוגל בחלקו התחתון, מאפשר עיצוב והתאמה מדויקת לחזה של האישה לפני הניתוח, לצורך יצירת מראה טבעי (לעומת מראה ה"פוש -אפ", אשר מתקבל בשימוש בשתלים עגולים בדרך כלל). כמובן, שבידי האישה להחליט איזה מראה של חזה היא מעוניינת להשיג באמצעות הניתוח, ועל פי רצונותיה וציפיותיה, תיעשה הבחירה בשתל המתאים, בשילוב עם המלצת הרופא המנתח, בהתאם למבנה גופה ומבנה החזה הקיים שלה.

איך תדעי איזה שתל מתאים עבורך?

כיום, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות המשתכללות כל הזמן, ישנו שימוש בטכנולוגיה של מציאות וירטואלית, מדומה ורבודה. זוהי בעצם טכנולוגיה המאפשרת חיבור בין דמיון למציאות, לצורך יצירת תמונה עדכנית בהווה של המציאות העתידית הצפויה.

כלומר, באמצעות סימולטור לניתוחי חזה, בסימולציה תלת ממדית, יכולה כיום האישה אשר מתכננת לעבור ניתוח להגדלת חזה (או כמעט כל ניתוח פלסטי, שחזורי ואסתטי), לראות כיצד יראה החזה שלה לאחר הניתוח, לבחון סוגי שתלים שונים, בגדלים שונים, ולדמיין כיצד תיראה לאחר הניתוח. השימוש בסימולטור לצורך הדמיה אשר מאפשרת לבצע חישובי נפח בצורה הטובה ביותר, והרי,  בניתוח הגדלת חזה השינוי המשמעותי יהיה בסופו של דבר בעיקר בנפח, ימחיש לאישה את העתיד להתרחש, ויסייע לה בתהליך קבלת ההחלטות, ובתכנון הניתוח באופן מדויק ואופטימאלי, לצורך השגת תוצאות אידיאליות עבורה ככל שניתן.

אם הינך שוקלת לעבור ניתוח הגדלת חזה, ואת עדיין מתלבטת ועסוקה בשאלה כיצד תיראי לאחר הניתוח, את מוזמנת לפגישת היכרות וייעוץ במרפאתו של ד"ר עומר וולף, מומחה בכירורגיה פלסטית. במהלך הפגישה תקבלי את המידע המקיף והמקצועי על האפשרויות העומדות בפנייך, בהתאמה מדויקת למבנה גופף ולצורת החזה שלך, על פי רצונותייך ומשאלות ליבך. כמו כן, ד"ר וולף עושה שימוש בסימולטור לניתוחי חזה, כך שתוכלי לראות את עצמך בהדמיה תלת ממדית לאחר הניתוח. תוכלי להתנסות בבחירת גדלים וסוגים שונים של שתלים, ולהגיע לרמת דיוק אופטימאלית עבורך, תוך מעורבותך בתהליך וחוות דעתך על התוצאות על פי ההדמיה.