ניתוח לעיבוי והגדלת שפתיים

טיפול לעיצוב ועיבוי שפתיים

הכירו את הדור החדש של עיצוב שפתיים

פעם כשרצינו להתייחס להליך פלסטי של עיבוי שפתיים היינו משתמשים במושג "הגדלה", הגדלת שפתיים. הבחירה הסמנטית הזו משקפת את התהליך שהיה נהוג: מחדירים לשפתיים חומר כלשהו וזה מגדיל אותן. התוצאות הרבה פעמים היו מוגזמות, מצועצעות ולא תמיד טבעיות. לשמחתנו העידן הזה מאחורינו. כיום קיימות טכנולוגיות פורצות דרך שמאפשרות לא רק להגדיל את השפתיים באופן שרירותי, אלא ממש לפסל ולתכנן עיצוב אינדיבידואלי ייחודי לכל אדם, על פי מבנה הפנים והרצונות השונים.

למי מתאים עיבוי ועיצוב שפתיים?

שתי הקבוצות הגדולות שמהוות את קהל היעד העיקרי של הליך זה הן, אנשים שעברו את אזור גיל ארבעים וסובלים מירידת נפח השפתיים, כתוצאה מדלדול של הרקמה השומנית התת עורית בשפה ואנשים שאינם שבעי רצון ממבנה השפתיים הטבעי שלהם, ומעוניינים להשתמש ביכולות הטכנולוגיה הזמינות כיום, על מנת לדייק את נראות השפתיים שלהם. אנחנו יכולים לנסות ולהתעלם מגזירות אידאלי היופי המודרניים בחברה המערבי, יחד עם זאת אנו מודעים לעובדה כי אידאלים אלו משפיעים עלינו גם באופן לא מודע. במציאות שבה הגשמת חלום שכזה היא הליך פשוט, נטול סיכונים ולא מאד יקר, כדאי מאד לשקול זאת בחיוב, מתוך ההבנה ששינוי כזה יכול לחולל מהפכה לביטחון העצמי שלך.

אילו טכניקות קיימות היום להגדלת שפתיים?

בין אם נקרא להליך עיצוב, ניפוח, הגדלה או עיבוי של השפתיים, ישנן שלוש טכניקות עיקריות המשתמשים בהן לביצוע המשימה הנכספת. להלן הסבר קצר על כל אחת מהן.

חומצה היאלורונית בשפתיים

מדובר בחומר שמפתחים במעבדה על ידי תסיסה בקטריאלית. הכוונה היא שהחומר הזה לא מגיע מהחי, ולכן הוא לא גורם תגובות אלרגניות, או דחייה של הגוף את החומר. כמו כן, הוא זהה לחומר ביולוגי שקיים בגוף באופן טבעי, וזה למעשה סוד הקסם שלו. הגוף מזהה את החומר הזה כאילו הוא "משלו". חומצה היאלורונית מאפשרת עבודה עדינה ודייקנית, שכמובן בסוף תלויה ברופא שמכוון אותה ובאיכות המוצר הנבחר. כמו בכל דבר אחר, גם כאן יש היצע של מוצרים מבית חברות שונות וברמות שונות. ההמלצה היא לבחור במוצר של  חברה איכותית שנבדקת מחקרית דרך קבע ומאושרת על ידי ה FDA, כמו למשל רסיטלן או ג'ובידרם.

סיליקון בשפתיים

זוהי שיטת הטיפול הוותיקה והחלוצה עוד קודם להתפתחות שאר הטכניקות, ועודנה עמנו. לסיליקון יתרון בולט וחיסרון בולט. היתרון הוא במחיר. זוהי הטכניקה הזולה יותר משימוש בחומצה היאלורונית למשל. החיסרון הוא בחוסר הדיוק. זהו חומר שפחות מתאים לעיצובים קטנים ועדינים, בנוסף, במרוצת השנים הוא עלול לנוע בתוך השפתיים ולעוות את מראה הפנים.

בוטוקס בשפתיים

בחלק גדול מהמקרים כאשר מתייחסים למושג "בוטוקס" בהקשר של הגדלת שפתיים, מדובר בדיסאינפורמציה. המונח "בוטוקס" הפך לשם כולל עבור חומרי מילוי לכל חלקי הפנים. לאמיתו של דבר, בוטוקס הוא חומר שמחליש ומשתק את השרירים, ולכן לא ממליצים להשתמש בו באזור עדין כל כך כמו זה שסביב השפתיים. אזור זה רווי בקמטוטים עדינים ודינאמיים הקשורים לדיבור ושימוש תדיר בפה. שימוש בחומר מסוג זה באזור שכזה עלול להיות מסוכן. השימוש הנכון בבוטוקס יהיה עבור טשטוש קמטי הבעה בפנים. מזריקים את החומר מתחת לעור, הוא גורם להרפיה של השרירים הקיימים באזור, וכך מצטמצמת הופעת הקמטים.

אז במה בוחרים?

על מנת להגיע להחלטה נבונה ומושכלת, מומלץ להיפגש עם פלסטיקאי מומחה ובכיר, מקצועי ומיומן, המקפיד להיעזר במוצרים חדשניים ובטכנולוגיות מתקדמות, אשר קיימות היום הודות לרפואה המודרנית. בפגישת הייעוץ, חשוב לשתף בחלומך לגבי השינוי הרצוי, ולקבל אינפורמציה מקצועית ומדויקת בגין הטיפולים המקובלים והמתאימים לך באופן אישי.