מתיחת בטן לפני ואחרי (כולל תמונות)

מתיחת בטן משולב - מקרה 2 , בטן

בניתוח מתיחת בטן מסירים את עודפי העור והשומן אשר פיתחו רפיון ואינם יכולים להתחזק עוד באמצעים טבעיים. מטרתו של הניתוח היא לצמצם את ההיקף של אזור הבטן, לעצב את פלג הגוף המרכזי של הגוף, לחזק את שרירי דופן הבטן על מנת להחזיר לאזור מראה מתוח, מוצק וצעיר יותר. כמו כן, מלבד היותו משפר את המראה האסתטי, לאחר הניתוח ישנו שיפור בתנועתיות של הגוף, בניידות וכן מסייע בשיפור תחושת הדימוי והערך העצמי בקרב המנותחים.
לפניכם תמונות של אנשים שעברו הליך למתיחת בטן, לפני ואחרי.

בסוף הדף ממתין לכם טיפ של ד"ר וולף 🙂

מתיחת בטן משולב - מקרה 2 , פרופיל מתיחת בטן משולב - מקרה 2 ,מבט ממול מתיחת בטן משולב - מקרה 2 ,מבט מהצד תוצאות ניתוח מתיחת בטן - ישיבה תוצאות ניתוח מתיחת בטן - מבט ממול תוצאות ניתוח מתיחת בטן - פרופיל תוצאות ניתוח מתיחת בטן - מבט מהצד תוצאות ניתוח בטן והרמת חזה, מקרה 1 , פרופיל תוצאות ניתוח בטן והרמת חזה, מקרה 1 , מבט מהצד מתיחת בטן משולב - מקרה 2 , בטן

 

 

נפטרתם ביחד מהחיתולים ומהפורמולה סופית! אבל משתי תוספות חדשות את לא מצליחה להפטר:
עודפי העור התלויים להם מעל הצלקת של הניתוח הקיסרי, והבטן – אוי הבטן, שיוצאת החוצה כפי שמעולם לא העיזה, גם בשמלת ערב צמודה וגם בבגד ים, וגם אחרי שעות רבות של תרגילי חיטוב בסטודיו שהביאו אותך כמעט למשקל מתקופת התיכון.

אז ציפור קטנה לחשה לך, ועכשיו עד גם יודעת לדקלם את מה שאף אחד לא הסביר לך אחרי שילדת – הסינר הבטני והפרדות השרירים הן בעיות שכיחות, מוכרות ופתירות. עכשיו את רק צריכה לעשות מעשה – מכיוון שידיעת ״הסוד״ אינה מספקת במקרה הזה. כאן נדרש גם ניתוח.
מתיחת בטן – זה הניתוח המיוחד לאימהות ״שיודעות״.

 

 

לצפיה בכל תמונות לפני ואחרי של הניתוחים לחצו כאן