כיצד תרגישי לאחר ניתוח הקטנת חזה

ניתוח להקטנת חזה

ניתוח להקטנת חזה הינו ניתוח המיועד לנשים בעלות חזה גדול, אשר מבחינות רבות מעוניינות להקטין אותו. בעבר חזה גדול ושופע נתפס כסממן לבריאות ופוריות, ואידיאל היופי גם באמנות תמיד תאר נשים עם חזה גדול. מאז, עברו הרבה מים בנהר, וכיום בעידן המודרני אנו מבינים שלחזה גדול ישנן גם השלכות פיזיולוגיות, נפשיות וחברתיות שליליות, ובעיקר מבינים שיש מה לעשות בנידון. שזו לא גזירת גורל, ושמה שהעניק לנו הטבע ניתן לתקן ולשפר, בכדי לשפר את איכות חיינו.

נשים רבות סובלות מבעיות גב, כתפיים, בעיות יציבה כתוצאה מחזה גדול ומכביד, כמו גם בעיות בעור, דלקות כרוניות ולעיתים אפילו קשיי נשימה. כמו כן, נשים בעלות חזה גדול אשר אינו תואם את הפרופורציות של גופן חשות מבוכה ובושה, מתקשות למצוא בגדים בהן הן חשות בנוח, נמנעות מפעילות גופנית אשר הינה חשובה ומשמעותית בכל גיל, סובלות מהערכה עצמית ירודה, דימוי גוף נמוך, ומגלות קשיים ביצירת קשרים בינאישיים ואינטימיים.

עבור נשים אלו, ניתוח הקטנת חזה מהווה פתרון אשר ישפר באופן משמעותי את איכות חייהן.

בניתוח הקטנת חזה, מבצעים הקטנה של נפח השדיים, באמצעות הסרה של רקמת שד, עד לגודל הרצוי וקבלת התוצאה הרצויה. כתוצאה מהניתוח גודל החזה כאמור קטן, ובהתאם לכך מידת החזייה קטנה במידה או שתיים, על פי התאמה סובייקטיבית לכל אישה ואישה, וכפי שנקבע מראש בפגישת הייעוץ והאבחון. בחלק מניתוחי הקטנת חזה, מתבצעת גם הרמת חזה ועיצובו במראה טבעי, לצורך שמירה על הסימטריה של השדיים וקבלת מראה מורם ואסתטי. כמובן שגם הפיטמה מורמת למיקום מדויק להשלמת המראה הטיבעי.

כיצד תרגישי לאחר ניתוח הקטנת חזה?

בימים הראשונים לאחר הניתוח הינך צפויה לחוש כאבים באזור החזה, אשר ילכו ויפחתו עם כל יום שעובר. תוכלי להקל על עצמך עם משככי כאבים ללא מרשם רופא, אלא אם הם אינם מספיקים, אז תוכלי לקבל מהרופא המנתח שלך מרשם למשככי כאבים חזקים יותר. גם אזור התפרים צפוי להיות רגיש ונוקשה, כאשר גם תחושה זו הינה טבעית ותחלוף מעצמה במשך הזמן. תופעה נוספת שהנך עשויה להרגיש היא יובש בעור השדיים, כאשר ניתן למרוח על העור קרם לחות רגיל להקלה על היובש, ולהקפיד להימנע ממגע של הקרם עם אזור החתכים והתפרים.

מיד לאחר הניתוח תידרשי ללבוש חזיית החלמה אלסטית שרכשת מבעוד מועד, על פי המלצת הרופא המנתח שלך. במהלך החודשים הראשונים לאחר הניתוח ובמשך 24 שעות ביממה. החזייה תתמוך בחזה ותסייע בהחלמה ובקבלת התוצאות הרצויות.

תוצאות הניתוח יראו כבר בימים הראשונים לאחר הניתוח, כאשר התוצאות הסופיות יתקבלו לאחר תום תקופת ההחלמה הנמשכת כשלושה עד שישה חודשים ממועד הניתוח, ובאופן ספציפי לכל אישה ואישה על פי הפיזיולוגיה שלה ואורח חייה. במשך תקופת ההחלמה החתכים יגלידו והצלקות יתבהרו ויטשטשו והתחושה הכללית שלך תהיה טובה יותר.

כמו כן, את צפויה להרגיש הקלה בכובד ובעומס שחשת טרם הניתוח, כתוצאה מגודלו של החזה. תוכלי לבחור לך מלתחה המתאימה למידות החזה החדש שלך, ולחוש בה חופשיה, ללא חוסר הנוחות שליוו אותך טרם ביצוע הניתוח. הינך צפויה לחוש הקלה בכאבי הגב הכרוניים שסבלת מהם בעקבות משקלו של החזה, והיציבה שלך תשתפר. כעת הינך יכול להתאים עבורך את הפעילות הגופנית המתאימה והנכונה לך, בלי החשש להרגיש את הכבדות והעומס בעקבות החזה הגדול שהיה לך.

לפני ואחרי הקטנת חזה

ניתוח להקטנת חזה מומלץ לבצע בדרך כלל לאחר סיום ההתפתחות המינית, המתרחשת סביב גיל 18. אם הינך סובלת ממגוון בעיות הנובעות מחזה גדול, פיזיולוגיות, תפקודיות, חברתיות ורגשיות, והינך רוצה להתאים את גודלו של החזה שלך למבנה גופך ולהקטין את גודלו, הינך מוזמנת לפגישת ייעוץ ואבחון מקיפה במרפאתו של ד"ר עומר וולף, מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית. בפגישה תוכלי לקבל מענה לכל הדילמות והחששות שלך בנוגע לניתוח הקטנת חזה, על כל משמעויותיו והציפיות ממנו, וביחד תוכלי לקבל מענה לניתוח האידיאלי המתאים לך, במטרה להמשיך את חייך עם חזה שמתאים לך יותר, כזה שיתרום לך בשיפור הערכה העצמית ובדימוי גוף וישפר את איכות חייך.

הדמיית ניתוח הקטנת חזה

מעוניינת לדעת איך תראי לאחר ניתוח הקטנת חזה? במרפאה לרפואה אסתטית תוכלי לבצע הדמייה לניתוח שלך ולחזות בתוצאות הניתוח הצפויות על מנת לקבל החלטה מושכלת יותר.

מעוניינת בפרטים נוספים? צרי עימי קשר עוד היום לתיאום פגישת ייעוץ