הרמת חזה לפני ואחרי (כולל תמונות)

ניתוח הרמת חזה , מקרה 1 , פרופיל

הרמת חזה הוא הליך אסתטי שמטרתו להרים את השדיים הנפולים ולגרום להם לעמוד באופן זקוף ויציב באופן קבוע. בחלק מהמקרים ימליץ המנתח לשלב בניתוח גם הגדלה או הקטנה של החזה בנוסף להרמת חזה, בהתאם למצבה של המטופלת ורצונה. שדיים זקורים ומלאים נחשבים לאיבר נשי ומושך, משדרים מראה צעיר ובריא ואף מעלים את תחושת הביטחון העצמי של נשים.

בסוף הדף ממתין לכם טיפ של ד"ר וולף 🙂

הרמת חזה מקרה 5 צד ימין ניתוח הרמת חזה מקרה 2 צד ימין ניתוח הרמת חזה מקרה 6 צד ימין הרמת חזה תמונות לפני ואחרי הרמת חזה תמונות לפני ואחרי ניתוח הרמת חזה , מקרה 1 , מבט ממול ניתוח הרמת חזה , מקרה 1 , מבט מהצד תוצאות ניתוח הרמת חזה -צד ימין תוצאות ניתוח הרמת חזה - חזית תוצאות ניתוח הרמת חזה - צד שמאל

בלבול המושגים בין הרמה להקטנה רווח מאוד – ההבדל בין השניים הוא שבעוד שבהרמת חזה מסתפקים בהסרה של עודפי עור כדי לעצב מחדש את צורת השד ולזקוף אותו, תוך כדי שימור של מרבית רקמת השד והנפח הקיים, הקטנת חזה כוללת הסרה משולבת של עודפי עור ורקמה, המשיגים בנוסף לאפקט העיצוב וההרמה גם אפקט של הקטנה בנפח והמשקל.

אם את מתלבטת, שאלי את עצמך את השאלה –

האם כאשר החזה אסוף בחזייה תומכת (ללא ריפוד) את מרוצה מנפח החזה אך כאשר את אינך לובשת חזייה אינך מרוצה ממראה השד הצנוח?

אם כן, את יכולה להרויח מהליך של הרמת חזה. אם החזה מרגיש לך כבד מדי כאשר הוא אסוף ונתמך בחזייה – הרמה אינה מספקת ואת זקוקה להקטנת חזה.

הקטנת חזה כוללת תמיד גם הרמה..
ואם גם לאחר לבישת חזייה תומכת הנפח אינו מספק…אז נדרש שילוב הליך של הרמת חזה עם שתל. להליך הזה קוראים ״הרמה והגדלה״.