היברידי בעולם הפלסטיקה

היברידי הפכה בשנים האחרונות מילת קסם לחסכון בדלק או הקלות במיסוי.. אבל לא רק:
המושג נכנס בעוצמה גם לעולם הפלסטיקה – אם לתחום השחזורים ואם לתחום הטיפולים והניתוחים האסתטיים.
הרצון להשיג ״גם וגם״ הוא סוד הקסם.
לא תמיד זה אפשרי – אבל בתחום ניתוחי החזה יש כאן פיצוח לא קטן!
אסביר:
אחד האתגרים בניתוח הגדלת חזה הוא שמירה על הבטיחות. האתגר השני הוא השגה של תוצאה טבעית לאורך זמן.
בתחום הבטיחות אנו נעים יותר לכיוון של שתלים חלקים והתנועה הזו כרוכה בויתור על אופציית השתלים האנטומיים – בעלי צורת האגס שחייבו מעטפת מחוספסת למניעת הסיכון בסיבוב השתל.
גם המשקל הוא גורם מכריע ונשים שביקשו להגיע למראה נשי ושופע, נזקקו בעבר לשתלים בעלי משקל רב והשפעות דרמטיות יותר לאורך זמן על הרקמה.
שילוב הזרקת שומן עם שתל סיליקון עגול מאפשר להשיג ״גם וגם״. במקום שתל אגסי – ניתן ״להשלים״ את צורת השתל העגול לכדי מראה טיפתי טבעי יותר – עם שומן עצמי בטכניקת הזרקה שמגבירה את אחוז השומן השורד.
צריך לקחת בחשבון שרק כמחצית השומן המוזרק באמת הופך לחלק מהשד לאחר תקופת הקליטה של החודשיים הראשונים – אבל התוצאה הזו נשמרת לאורך זמן רב ויכולה לעבות רקמה מדוקקת, לסייע להצנעת גבולות השתל, לשפר את המראה הטבעי ולהקטין את המשקל הכולל של השד ביחד עם המשתל.
השימוש בהזרקה של שומן עצמי קיים גם ללא שתל סיליקון – אבל כאן מדובר בעיצוב החזה, והנפח הנוסף שניתן להשיג יחסית מוגבל – לכדי חצי מידה עד מידה של הקאפ. יש בניתוח הזה יתרון אחר לא קטן – והוא חיטוב הגוף שניתן להשיג כרווח משני או עיקרי – מי לא רוצה לקחת את העודף מהירכיים או ממקום אטרקטיבי פחות ולהעביר למקום נחשק יותר?
עולם הכירורגיה הפלסטית המודרני הופך את החלום הזה למציאות..