איך מטפלים בזרועות מדולדלות?

ניתוח למתיחת זרועות מדולדלות

עם תהליך ההתבגרות שאנו עוברים, עובר גם על הגוף שלנו תהליך דומה. גם הגוף, על שלל מערכותיו הפיזיולוגיות ואיבריו השונים, אט אט מזדקן. מחד, זהו חלק טבעי ממהלך החיים שלנו. מאידך, התקדמות הרפואה והטכנולוגיה כיום מאפשרות לנו מגוון דרכים יצירתיות להתמודד עם השלכותיו של תהליך זה ואף לצמצם או להעלים אותן. כיום קיים מספר רב של הליכים וניתוחים אסתטיים אשר בעזרתם אפשר להעניק לגוף שלנו מראה צעיר ורענן. אחד מניתוחים אלו הוא ניתוח מתיחת זרועות.

למה מתדלדל העור בזרועות?

אזור הזרועות הוא אחד האזורים בהם ניתן להבחין בברור בתהליך ההזדקנות העובר על העור עם השנים. זהו אזור גוף שנוטה לצנוח והעור בו נוטה לאבד את האלסטיות שלו ולהתדלדל. עור מדולדל באזור הזרועות יכול להוות, הן עבור גברים והן עבור נשים, מקור לתחושות של מבוכה ואף של בושה. תחושות אלו יובילו, בתורן, להסתרת אזור הזרועות על ידי לבישת שרוולים ארוכים ואף הימנעות מלבישת בגדים כגון בגד ים ומהשתתפות בפעילויות שונות הכרוכות בכך. ניתן להבין כי אמנם מדובר בהפרעה אסתטית אך כזו היכולה להוביל להפרעה בחיי היום-יום של האדם.

מצב נוסף אשר יכול לגרום לעור הזרועות להראות רפוי או מדולדל הוא תהליך הרזייה הכרוך בירידה ניכרת במשקל. בעוד שבמהלך ההרזיה הלך ופחת משקל הגוף, כמות העור אשר הייתה קיימת בעבר אינה משתנה באופן מהותי, ובשל כך נותרים על הגוף עודפי עור משמעותיים. גם למצבים אלו מתאים הניתוח למתיחת עור הזרועות.

הסרה ניתוחית של עודפי עור

במהלך הניתוח למתיחת עור הזרועות מוסרים עודפי העור שנמצאים באזור זה בגוף. את העור הנותר מותחים ומהדקים אל הרקמה שמתחתיו. הניתוח מתבצע תחת הרדמה כללית ובמקרים מסוימים אף נערכת במהלכו שאיבת שומן של מצבורי שומן נקודתיים. השילוב של מתיחת העור עם שאיבת השומן מאפשר, בדרך כלל, תוצאות טובות יותר. בסוף התהליך מתקבל מראה חטוב ואסתטי יותר. ההתאוששות הראשונית לאחר ניתוח למתיחת זרועות אורכת כמספר שעות ולאחריהן משתחרר המטופל לביתו. תהליך ההחלמה כולו אורך כשבועיים.

ייעוץ אישי

חשוב שכל מטופל אשר מעוניין בניתוח למתיחת הזרועות, או בכל הליך אסתטי אחר, יקבל יעוץ אישי המותאם עבורו. בפגישת הייעוץ האישית עם הכירורג הפלסטי תיערך בדיקה אשר תבחן מהו ההליך הניתוחי המתאים ביותר למטופל כנגזרת של חומרת הבעייה ואיכות העור. כל זאת, כמובן, בהתאם לגיל, למצב רפואי, למאפייני הגוף ולרצונותיו של המטופל.


אני מזמין כל אחד ואחת המעוניינים לבדוק את האפשרות לניתוח הידוק זרועות, או כל ניתוח אסתטי אחר, לקבוע פגישת היכרות וייעוץ.