גינקומסטיה לפני ואחרי (כולל תמונות)

תוצאות ניתוח גינקומסטיה מבט צד ימין

גברים רבים סובלים ממראה חזה לא אסתטי, הנראה גם נשי, ולא אוהבים את מראה החזה שלהם, בולט מבעד לחולצה. הם מתביישים ללכת לים ולבריכה וחשים מתוסכלים מאד.  
בתחום הרפואה האסתטית, תופעה זו נקראת גינקומסטיה – חזה גברי בעל צורה נשית. גינקומסטיה- גינקו (נשי) מסטיה (שד). תופעה שכיחה יחסית המופיעה אצל שליש מאוכלוסיית הגברים בעולם. התופעה מתבטאת בנפיחות רקמת בלוטות השד – מה שמקנה לחזה של הגבר מראה רופס ונשי. גינקומסטיה יכולה להשפיע על שד אחד או על שניהם, ולעיתים מלווה בכאב ורגישות בשדיים.

הסיבה לגינקומסטיה יכולה לנבוע משגשוג חריג של בלוטות חלב או עקב חוסר איזון בהורמוני המין, במיוחד כשיש עלייה באסטרוגן (ההורמון הנשי) ביחס לטסטוסטרון (ההורמון הגברי). יש מקרים בהם "השדיים" של הגבר גדלות בעקבות הצטברות שומן (ליפומסטיה), במקרה זה הסיבה היא השמנת יתר.

אצל רוב הגברים, הגינקומסטיה משפיעה על המצב הנפשי, גורמת למבוכה, לתחושת אי נוחות ופוגעת קשות בדימוי העצמי. הסובלים מגינקומסטיה חשים בעיקר וסלידה ממראם החיצוני ונמנעים מחשיפת בשל מראה החזה הלא גברי. בנוסף, עלולים גם לחוש פגיעה בגבריותם וחווים קשיים ביצירת קשרים אינטימיים.

גינקומסטיה, תופעה של צמיחת חזה נשי בקרב גברים ובני נוער, פוגעת לעיתים בדימוי העצמי, עשויה לגרום לירידה בביטחון העצמי ולקשיים רגשיים וחברתיים.
לפני ניתוח גינקומסטיה, גברים עלולים לחוש פגיעה בגבריותם, קשיים ביצירת קשרים אינטימיים ותחושות של בושה ומבוכה.
לאחר ניתוח גינקומסטיה, הקטנת חזה גברי, ביטחונך העצמי יגבר, תהיה שלם יותר עם מראה גופך ואיכות חייך תשתפר.
לפניך תמונות לפני ואחרי של גברים שעברו ניתוח גינקומסטיה

בסוף הדף ממתין לכם טיפ של ד"ר וולף 🙂

ניתוח גינקומסטיה תמונות לפני ואחרי תוצאות ניתוח גינקומסטיה מבט צד שמאל תוצאות ניתוח גינקומסטיה מבט צד ימין תוצאות ניתוח גינקומסטיה צד שמאל תוצאות ניתוח גינקומסטיה צד ימין ניתוח הקטנת חזה לגבר לפני ואחרי - צד ימין ניתוח הקטנת חזה לגבר לפני ואחרי - חזית ניתוח הקטנת חזה לגבר לפני ואחרי - צד שמאל

גברים לא מתעסקים באסתטיקה. ככה לפחות שידרו לך בצבא. זו הסיבה שקיבלת את המבוכה הזו כעובדה מוגמרת והרגלת את עצמך כל החיים להכנס לבריכה עם חולצה. האמת שזה התחיל עוד בתור נער, אבל חלפו כבר מספיק שנים כדי שלא תכנע לדוגמות חברתיות מיושנות. במיוחד עכשיו – כשאתה כבר יודע, שגינקומסטיה היא בעייה רפואית פתירה והליך קצר בצלקות מינימליות יכול למקם אותך מחדש על קו החוף, בלי חולצה – מול סוכת המציל.
רק אל תשכח למרוח קרם הגנה!

לצפיה בכל תמונות לפני ואחרי של הניתוחים לחצו כאן

חזה הגבר אחרי הניתוח

לאחר שתעבור ניתוח גינקומסטיה, יוקטן החזה שלך באופן משמעותי ויישאר חזה גברי ושטוח, מה שיתרום רבות לביטחון העצמי שלך, לתחושת השלמות עם מראה גופך ולאיכות חייך. תוצאות ניתוחי הקטנת חזה לגברים הן קבועות, מכיוון שהשומן העודף ורקמות בלוטות השד והעור הוסרו. 

החלק המשמעותי ביותר התהליך ההחלמה הוא בארבעה הימים הראשונים. בימים אלו ישנה סבירות להרגשת אי נוחות, כאב, תפקוד ותנועה מוגבלים של הידיים.

במרבית המקרים ניתן לשוב לעבודה משרדית כבר לאחר כשבוע. חזרה לפעילות גופנית ועבודה מאומצת לוקחת כשבועיים נוספים.  לרוב, דרגת הכאב בניתוח זה ובהלחמה ממנו מתוארים כמינימליים,  כאב עמום לכל היותר.

לאחר שהתגברו על הבושה וביצעו את ניתוח גינקומסטיה, גברים רבים נפרדו בשמחה מהסבל והמבוכה שליוותה אותם שנים רבות והביעו שביעות רצון מלא עם המראה החדש שלהם.

חשוב להמשיך להקפיד על אורח חיים בריא, על מנת לשמור על המראה החדש לצמיתות. שכן, עליה במשקל, שימוש בסטרואידים או בתרופות (המשפיעות על רמת הטסטוסטרון) עלולים לגרום לגדילה מחודשת של החזה.